Lussebullar

Tycker ändå att alla bör ha lite lussebullar hemma såhär i juletider. Så jag har skrapat ihop ett vuxen poäng eller två under helgen. Struntade bland annat i att gå ut i fredags (var helt slut efter allt plugg) så jag tränade i stället (en fredagskväll, vem gör så?) och när jag kom hem lagade jag mat då jag storhandlade efter plugget. Gick sedan upp tidigt igår för att äta en mysfrukost och sedan ställde jag mig och bakade lussebullar.

Var sedan tvungen att ta tag i livet och drog mig iväg till Uni för att bli kvar där fram till 19. Hade sällskap av Ben och Jerry under resten av kvällen men gud så jag fick kämpa för dem. Hemköp hade tydligen stängt när jag kom fram. Den besvikelsen var inte nådig.
 
Ännu mysigare hade jag i morse då jag fick tända det andra ljuset i min fina adventsljusstake och äta mina kära lussebullar. Förövrigt kan jag tala om för er som aldrig doppat lussebullarna i smält smör och socker - you haven´t lived!
1 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

skriven

så gott

Svar: Verkligen!
mathilda wennberg

Kommentera här: