2017

Herregud så snabbt tiden går, helt plötsligt gick det och blev 2017. Det har redan gått 7 år sedan det var 2010 och jag tror att en del av mig lever kvar där då det känns som att det var max 3 år sedan. 
Hur som, jag börjar snart Termin 2 och jag har gått och blivit med egen lägenhet. Eller ja, åtminstone för 6 månader, får se vart livet tar mig därefter. 
 
Funderar på att göra någon slags årsresumé av 2016 då jag måste medge att det var ett utav de bästa åren någonsin. Så himla glad över alla fantastiska människor jag fått lära känna. Hade någon frågat mig för ett år sedan vart jag skulle befinna mig idag hade jag nog aldrig trott att jag skulle vara där jag är. 
 
Har en hel del att se fram emot nu i Januari så hux flux antar jag att det kommer vara februari, men sånt är livet. Louise kommer och gör mig sällskap i helgen och om 2 veckor kommer tjejerna på besök. Livet är rätt bra. 
 

Kommentera här: