Movin'

Hur ska jag kunna flytta till en lägenhet som till och med är större än den jag för närvarande delar med Anna? Vill inte ens tänka på det, vilket är ett tecken på att vi definitvt klarat av att vara roomies. Satt och tyckte synd om oss själva i morse när vi kom på att vi efter jul kommer behöva äta frukost själva om morgonen. För att få Anna att tycka att det är ännu jobbigare att jag flyttar fixade jag mys-middag tills hon kom hem från träningen idag. Snäll jag är.

Älskar att bilder i sig kan säga så himla mycket. Själv tycker jag att denna skriker lite vardagslyx och om man läst texten ovan kan man nästan tro att jag lagat soppan själv (om man inte känner mig). Men i själva verket är det Felix Fisksoppa och Eldorado's vitlöksbröd och i glasen serveras vatten. Men kan åtminstone tipsa om fisksoppan, den är fantastisk!
 

Kommentera här: